اخبار هفتگی دنیا گیم

سایتی برای گیمران ایران

اخبار هفتگی دنیا گیم

سایتی برای گیمران ایران

با سلام
شما هر هقته پنج شنبه همراه ما باشید
با خبر های دنیای بازی در همان هفته
ممنون و سپاس گزارم

بایگانی
آخرین مطالب

اولین پست

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۲۳ ب.ظ

با سلام 

من سبحان هستم و قسد دارم شما را با دنیای گیم اشنا کنم

همانطور که مشخص هست من گیمر هستم و به گیم و بازی بسیار علاقه دارم 

ما هر هفته یک پست دارایه بیشتر خبر های مهم دنیا گیم و استریمینگ میزاریم 

ممنون از اینکه ما را همراهی میکنید 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
sobhan arman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی